صفحه ها
دسته
امیر عشق
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 4596
تعداد نوشته ها : 6
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

تا حالا شده که بخواهید چند فایل یا فولدر یا .... با حجم بسیار بالا را حذف کنید ؟ یعنی در سطل آشغال بریزید یا بعد از اینکه ریختید حذف کامل کنید ؟ 
حقیقتا مدت زیادی طول میکشد. به هر صورت وقت برای همه مهم است ! 
وقتی کلید Shift را در هنگام حذف نگه دارید ( همان Shift+Delete ) سطل آشغال شما نادیده گرفته میشود و فایل حجیم شما با سرعت بیشتری حذف میشود ( بدون اینکه به سطل آشغال برود ) ، ولی این کار هم یک مقدار سخت است. منظورم نگه داشتن متمادی و به تعداد زیاد SHIFT است ! 
یک ترفند رجیستری وجود دارد که میشود کلا با اجرای آن سطل آشغال را نادیده گرفت و به راحتی تمام فایلهارا حذف کامل کرد. البته این بستگی به نظر شما دارد. عموما کاربران پیشرفته فایلی را به اشتباه پاک نمیکنند که بخواهند نگران آن باشند. در صورتی که از خود مطمئن هستید این مرحله را انجام دهید. 
با تایپ فرمان regedit در پنجره کوچک run در منوی start برنامه رجیستری ادیتور را باز کنید ومسیر زیر را پیدا کنید : 
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ 
CurrentVersion\Explorer\BitBucket 
اگر درست عمل کرده باشید کلید NukeOnDelete را در پنجره بزرگ سمت راست خواهید دید. کلید NukeOnDelete استفاده از سطل آشغال را کنترل میکند ! روی آن دوبار کلیک کنید و سپس در قسمت Value Data عدد ۰ را پاک و به جایش۱ را بگذارید ( در حالت Hexadecimal ). 
سپس روی ok کلیک کنید و برنامه را ببندید. از این به بعد حذف فایلهای حجیم بسیار سریعتر از پیش خواهد شد. البته تا قبل از اینکه آنرا دوباره تغییر ندهید !


يکشنبه بیست و هفتم 11 1387
X